Spinování vody zkušenosti

Teda já osobně jsem k tomu byla skeptická, i když chuť vody mi přišla jiná, ale řekla jsem si, že to bude autosugesce. Začaly mu růst opět vlasy a dostaly opět barvu. Stejné zkušenosti mají i jeho přátelé, kteří dali na jeho rady. Napsal knihu Farmer Physics a natočil několik videí.


Rozhodně nic nepokazíš návštěvou lékaře a kontrolou glykémie. Pokud by se zdráhal, tak si to můžeš zaplatit, jedna zkouška testovacím proužkem s glukometrem přijde asi na Kč, není problém si ji zaplatit. Na spinování tekutin zapomeň, je to jen magie a nemá s tělesnými problémy nic společného. Pokud děláš pokus, kterým chceš pomoci ostatním, bylo by lepší oprostit se od názoru a jít do toho neutrálně, aby výsledek nebyl zkreslen. Při spinování vody se má také po dobu těch minut vysílat pozitivní myšlenka směrem k vodě.


Myslíš, že jsi to dělala. Co je spinování vody a jak funguje. Takže je důležité, jak se ta voda v těle chová.


Molekula vody v lidském těle má kolem sebe elektron, jehož kruhová dráha je ve 180° polokruhu směrem na jih. Hezký de i Tobě BOhužel, nijak Ti neodpovím, protože o pití destilované vody jsem doposud nevěděl. Její použití pro výplach při půstu je asi opodstatněné, ale podle mě má mnohem větší cenu využít úžasnou schopnost vody nést informace a použít ji v tomto smyslu - energetizovat a prolívat jí tělo co to jde: něco mi říká, že to je mnohem účinnější než. Re: Máte zkušenosti se spinováním vody ? Neznám to, vygooglila jsem, a jen tak jsem si zkusila dát ruce do té pozice - překvapivě jsem mezi nimi ucítila docela silné energetické pole, takže to vyzkouším. Postupně se tak lze zbavit nemocí a nadváhy.


Mohou vám začít opět růst vlasy a celkově se můžete cítit více svěží. Diskuze a zkušenosti - Najdi a poznej lidi, kteří se narodili ve stejný den jako ty. Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.


Spinování , o kterém je řeč v našem článku nemá nic společného s aktuálně módním spinováním vody , což je kolosální hloupost. Je založena na „myšlence“, že elektrony mají přirozenou rotaci (spin) od jihu k severu, ale tím, jak voda přichází k lidem přes kovové trubky, spin elektronů se změní a začne točit. Můžete se podělit o zkušenosti a názory?


Já jsem tuto techniku úpravy vody přijala dost skepticky. Nevím, jaký může být rozdíl mezi reikováním a spinováním? Pravdou je, že při reikování jsem žádný rozdíl nevnímala. Ochutnejte a budete překvapeni, jak je spinovaná voda dobrá a hladce se pije. Výborné výsledky prý má spinování vína - nemám vyzkoušeno.


Maminky, spinujte veškeré pití pro své děti! Na chuť zatím asi taky nemůžu přísahat, musím víc ozkoušet. Dříve bych to odsoudil jako nesmysl, ale dnes už připouštím vše. Jednak je možné působení lidské psychiky na hmotu - podobně jako alchymisté prováděli studenou fúzi (a ve skutečnosti je jedno jaký fyzikální proces tam probíhá, s ovlivňováním spinů atomů to nemusí mít nic společného) - a jednak může jít jen o vlastní subjektivní přesvědčení, ale ani to.


Ale veškeré tekutiny, které konzumujeme, byly prohnány kovovým potrubím, což způsobilo, že elektrony jejich molekul se. Takže spinování vody mohu všem vřele doporučit. DODATEK – Odpovědi na vaše dotazy: vím jenom, co je v těch videích.


DODATEK - Odpovědi na vaše dotazy: vím jenom, co je v těch videích. Co říkám na spinovanou vodu? Od doby, kdy orgo-net vystavil články o spinované vodě, zažil můj e-mail doslova kobercový nálet. Přišlo mi už několik desítek e-mailů s dotazy čtenářů, jestli je spinovaná voda v pořádku, nebo není.


Spinování vody Spinování vody : jednoduchá (a převratná) ozdravná technika. Kaas, Američan, byl před lety těžce nemocný. Selhání ledvin (jednu mu vzali), mozkové aneurisma, těžká nadváha (1kg), a mnohé další komplikace.


Dnes je zdravý a má normální váhu. Příkladem je spinování vody , pí-voda, diamantová voda a další nepřirozené postupy přenesené do dnešní doby zpravidla z období dávné Atlantidy, kdy magie doslova znásilňovala nejen mnoho lidských bytostí i jiných forem života, ale i samotnou Přírodu a dokonce i čistou vodu. Je logické, že chce-li temná strana. Podle chování soudím, že zařízení nekontrolovatelně dávkuje do vody polyfosfát, používalo se na ochranu potrubí teplé vody před korozí. Změkčování se normálně vyznačuje tím, že se z vody odstraňují vápenaté a hořečnaté ionty (většinou se nahrazují sodíkem).


Podle Vámi uvedeného popisu přidáváte k tvrdé.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Zapojení bojleru schéma

Plynový kotel baxi návod

Plynové kotle immergas recenze